09 January 2012

Hati belum terpaku

Datangnya ikhlas aku terima. Ikhlas aku tadah. Bahuku ikhlas ku titipkan dikala kesedihan melanda dirinya. Tapi, ada sesuatu masa yang aku benar-benar memerlukan, dia tidak datang, dia tidak ada. Harus ku tahan semua ini keseorangan. Tidak tega aku menjerit memanggil dia yang mungkin sedang sibuk disana. Mereka benar-benar sudah membenci aku.

Memang silap aku yang dilihat. Takpernah terlihatnya salah mereka. Mereka baik. Terlalu baik barangkali. Aku nekad beberapa kali tapi ia punah. Aku memang tidak tega. Aku punya hati perut. Dan kala ini aku memikirkan yang terbaik untuk diri aku. Aku sudah tidak lama disini. Aku benar-benar mahu diam disini. Tak mahu duganggu. Pergilah! Aku taknak tengok muka kalian lagi! Pergi!

No comments:

Post a Comment

Kepochi :)