08 September 2011

Rezeki Trial

Untung.

Inilah rezeki trial. Terima Kasih ya Allah. Mulanya memang aku kecewa dengan apa yang berlaku. Tapi, bila difikir, oh mungkin ini balasan kerana tak bersyukur dengan apa yang telah kembali. Berkali-kali aku terimbas peristiwa sebak yang baru pertamakali disua. Sedih, menyesal, sakit. Semuanya :/
Aku tuam yang bengkak, dan bersihkan yang luka.
Perasaan sebak menggenangkan airmata.
Seakan-akan trauma menyerang.
Bila ditanya, ringkas aku jawab 
"Jatuh longkang laa" "Aku lari tak tengok bawah, tersepak batu" HAHAHA dan semua percaya =.="
Maafkan aku. Malu ah nak cakap yang sebenar!

Aku sebenarnya jatuh tett sebab langgar tongsampah rumah orang lepastu masuk longkang terus sebab aku gelabah sebab anjing dia nyalak nyalak. babi betul :(

Segalanya berubah sejak peristiwa malam tu.
cuma ini yang aku perlukan setiap hari.
Demi merawat luka hati yang tak ingin mengimbas lagi.
Memang tak ada yang lain. Ribena tetap menggembirakan hati! Kelassssss kauu Jah! :D

No comments:

Post a Comment

Kepochi :)